امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

امیرعلی عشق قشنگ مامان وبابا

حرم امام رضا(ع)

1393/3/12 17:30
نویسنده : مامان امیرعلی
368 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه شب بود که با بابایی ومامانی رفتیم حرم... تا وارد صحن شدیم ، یه صدای قشنگ دعا به گوشمون خورد که نگوووو.... بابایی خیلی دلش گرفته بود وگفت به مامانی بشنیم گوش بدیم .... مامانی هم که از خدا خواسته بود.... نشستیم وگوش دادیم .... حاج محمد طاهری بود که داشت دعای جامعه کبیره رو میخوند.... خیلی باصفا بود.... منم که دیگه خسته شده بود با مامانی رفتیم توی صحن بگردیم تابابایی حسابی لذت ببره از دعا ....

خلاصه خیلی خوش گذشت ... جای همتون خالی...من وباباییی رفتیم زیارت آقا ....خیلی نزدیک ضریح شدیم وزیارت کردیم....شب باحالی بود...

اینم عکسای من توی حرم

اینجا با این آقا پسر دوست شدم وداریم نماز می خونیم

خسته وهلاک ... لا لا کردمممممممممم

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان ثمین سادات
13 خرداد 93 3:37
قربونت بشم زیارت قبول عزیزم میبوسمت دلم برات تنگ شده خوشگلم لیلا جون چطوری خوبی نمیای نیشابور؟؟؟؟
مامان امیرعلی
پاسخ
سلام عزیزم ... من دلم براتون خیلی تنگیده... ایشالا زودی میام نیشابور... حتما میام خونتون عزیزم.... بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس