امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

امیرعلی عشق قشنگ مامان وبابا

یلدای 93

1393/10/15 21:41
نویسنده : مامان امیرعلی
718 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی دوس داشتم که این یلدا با یلداهای سالهای قبل فرق کنه ... آخه امیرعلی جونم خیلی بزرگ شده وخیلی فهمیده... تو کارام خیلی کمک میکنه ... از اونجایی که این روزا خیلی سرم شلوغ بود وهمش پای چرخ خیاطی بودم و کت وشلوار واسه عزیزدلم میدوختم ... نشد که خیلی تحویل بگیرم تو بابایی رو .... خیلی دوست داشتم که کت وشلوارت آماده بشه وعکس شب یلدای قشنگی ازت بگیرم واسه وبلاگت ... اما تلاشم بی فایده بود ونتونستم آماده بکنم برات عزیزم....

دوست داشتم شب به یاد ماندنی واستون درست کنم ، تلاشمو کردم دیگه عزیزممممم

با این که همش پای چرخ  خیاطی بودم... انار دون کردم وژله خوشمزه واسه عزیزدلم درست کردم ... لبو هم که خودم خیلی دوس دارم ، آماده کردم.... بابایی زحمت کشید آجیل وشیرینی خرید ... حسابی واسه خودمون یلدا رو جشن گرفتیممممم

 

 

پسندها (4)

نظرات (0)