امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

امیرعلی عشق قشنگ مامان وبابا

دوربین مخفی واسه امیرعلی

1393/9/14 18:23
نویسنده : مامان امیرعلی
839 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم وقتی ساکت میشی یا داری یه کاری میکنی که من متوجه نشم ویا یه خرابکاری میکنی .... یا داری یه چیزی میخوری .... وروجک خان ... این دفه بدجوری مچتو گرفتم ،رفته بودی یه گوشه ، دور از چشمای من داشتی یه کارایی میکردی .... وای وای .... منم نامردی نکردم سریع گوشی به دست ازت عکس گرفتم .... ولی ماشالله زرنگی زودی متوجه شدی ... پسر گل منی دیگه ...

یه صبحانه خوشمزه واسه عشق مامان

یه روز تصمیم گرفتم واسه عشقم یه صبحانه جدید آماده کنم ... به قول خودم تنوع بدم به غذاهات... از اینستاگرام ... یه پیجی بود که درمورد غذا بود... منم پنکک رو انتخاب کردم وبرات آماده کردم ... خیلی خوشت اومد ... سعی میکنم هفته ای دوبار برات درست کنم ... به نظر خودم که خیلی مقوی هست ....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)