امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

امیرعلی عشق قشنگ مامان وبابا

خرابکاری آقا امیر علی

1392/5/30 18:45
نویسنده : مامان امیرعلی
574 بازدید
اشتراک گذاری

داشتم ظرفها رو میشستم،توی این فکر بودم که چرا صدای امیر علی نمیاد،چرا ساکته؟؟!! خواستم برم ببینم کجاست!آقا با سروصدا وارد آشپز خونه شد، نگاه کردم بهش دیدم یه چوبی از پایه اپن لق بود،اونو کنده و با زور میخواد بیاره تو آشپز خونه منتها زورش نمیرسه سرو صدا راه انداخته،سریع اونو از دستش گرفتم تا خرابترش نکنه،حالا بابایی بعد از ظهر از سرکار اومده شیرین کاری پسرشو دیده،میگه چطوری زورش رسیده اونو بکنه؟؟!! گفتم دیگه آقا پسر شماست.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سمیرا خاله و دوست بچه ها
3 شهریور 92 22:07
سلام سلام
به وبلاگت اومدم همه ی عکساتو دیدم کلی هم لذت بردمو خندیدم حیلی قشنگ بود
خاطره های زیبایی داری امیدوارم وقتی بزرگ شدی این خاطرات دیجیتالی برات جالب و لذت بخش باشن
خلاصه کلی حالشو ببری
همیشه در کنار مامان و بابا شاد و خندون باشی وروجک

سلام خاله سمیرا خوبی؟ خسته نباشی، اومدن ماه مهر رو بهت تبریک میگم
فدات ، خدا کنه زود بیای خونه ما تا با هم بازی کنیم

مامان ثمین
20 شهریور 92 3:38
سلام عزیزم خوبی خاله
قشنگم عکسات خیلی خیلی قشنگ شده گل پسری
میدونی که خیلی دوست دارم هم خودت هم مامانی
ممنونم که به ثمین جون روز دختر تبریک گفتی آخه هر کارکردم نشد تو پست مربوط بهش نظر بذارم این شد که اینجا تشکر کردم
کاش این دفعه میدیدمت نازنین پسر دوستون دارم زیاد


منم شما رو خیلی دوست دارم خاله مینا جونم
مامان ثمین
27 شهریور 92 1:00
سلام عزیزم خوبین پس کجایید نیستید هنوز اشتراکتون درست نشده
مامان ثمین
28 شهریور 92 11:44
سلام عزیزم کجایی پس
راستی رمز پستای ثمین واست خصوصی میفرستم


ممنون از اینکه منو قابل دونستی و رمز تو واسم گذاشتی