امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

امیرعلی عشق قشنگ مامان وبابا

سلاممممممممممم

1392/6/28 17:33
نویسنده : مامان امیرعلی
271 بازدید
اشتراک گذاری

 

نمیدونم از کجا این با ادب بودن یاد گرفتی امیرعلی جونم.....از اتاق خواب که بیرون میای سلام میکنی... زنگ خونه رو میزنن سریع میری جلوی در،تا در ورودی رو باز می کنیم سریع سلام میکنی...تو پارک راه میریم به رهگذرا سلام میکنی ، مهمونی میریم سلام میکنی....من موندم تو کی این همه آقا شدی عزیزمممممم....کی اینقده فهمیده شدی امیرعلی جونممم

دیروز که دلم گرفته بود و یه کوچولو گریه میکردم تو عزیزدلم اومدی منو نوازش میکردی با دستای کوچیکت و با زبون خودت بهم میگفتی مامانی گریه نکن ، دستمال کاغذی رو واسم آورده بودی اشکامو پاک میکردی ....دیگه یادم رفتم واسه چی ناراحتم ......پسر به این نازی خدا بهم داده چرا به خاطر یه سری چیزای بیهوده خودمو ناراحت کنم

 

 

 

                      خدایا ممنونم به خاطر امیرعلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ثمین
29 شهریور 92 1:13
واقعا این کوچولوها خیلی حالیشونه وما غافلیم برای منم همین که ناراحت بودم وثمین واسم دستمال اورد واشکام پاک کرد پیش اومد حتی رفت واسم آب اورد تا بخورم
این امیر علی نازنینم از نارحتی مامانش ناراحت بوده وکاملا درک کرده


آره بابا من بعضی وقتا فک میکنم چقد امیرعلی میفهمه و واقعا هم میفهمه، ناراحتی رو درک میکنن این وروجک ها