امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

امیرعلی عشق قشنگ مامان وبابا

بابایی جونم تولدت مبارک ک ک ک ک

1392/6/30 11:38
نویسنده : مامان امیرعلی
522 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام ،امام رضا (ع) جونم تولدت مبارک  ک ک ک دیشب که اومده بودیم حرم با خاله اکرم وخاله سمیرا وعمه جون  خیلی خوش گذشت بهمون ،خیلی شلوغ بودش همه اومده بودن تولد شما ، منم تو صحن جامع خیلی بازی کردم  خیلی خوش گذشت تولدتون آقای مهربون

سلام بابایی جونم امروز 26 شهریور هستش و تولدشما مصادف شده با روز تولد امام رضا(ع)

بابایی جونم امروز مامانی خیلی هیجانی بودش یه کارایی با خاله سمیرا و باخاله اکرم میکردن البته منم کمکشون میکردم ... تو پختن کیک کمک کردم بعدش چون خوابم میومد دیگه متوجه نشدم چی شد، عصری که از سرکار اومدی مامانی با خاله سمیرا و خاله اکرم داشتن کیک تزئین میکردن تو اتاق من ، منم بهشون کمک کردم وبعد ازاینکه نمازتو خوندی بابایی جونم ،چراغا رو خاموش کردیم مامانی کیک تولد رو آوردش خیلی باحال بودش     

                                        

 

 

 تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک

  بیا شمعا رو فوت کن که صدسال زنده باشی

 حالا نوبت هدیه ها شد: من که یه ماچ گنده کردم ازت وبرات نای نای کردم . مامانی هم یه پیراهن مردانه با دستای خودش دوخت برات بابایی جونم. خاله سمیرا هم یه شاخه گل مریم واستون خریده . چقدم خوشبو هستش

 

 

                       ماچقلب  بابایی خیلی دوست دارممممممممممماچقلب

سلام مهدی جونم تولدت مبارک عزیزم ، ایشالا صدسال زنده باشی و هرسال خودم واست تولد بگیرم ،البته مامانت میگه اول مهر بدنیا اومدی ولی واسه من همون شناسنامه ت ملاکه ، همیشه خدای بزرگ رو بخاطر اینکه تو رو بهم داد ممنونم ... چه خوب شد که تقدیر سرنوشت ما دوتا رو یکی کرد.

تولدت مبارک مهدی جونم  ایشالا همیشه سایه ت بالای سر من و امیرعلی باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ثمین
29 شهریور 92 1:14
تولد بابایی مبارک باشه امیر علی نازنینم

دست مامانی وخاله والبته شما هم درد نکنه که کیک خوشمزه درست کردین







سلام عزیزم خیلی ممنون ، دیگه چیکار کنیم ، میگیم هنرهامون رو ابراز کنیم یه وقت سرکوب نشه دیگه .