امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

امیرعلی عشق قشنگ مامان وبابا

یه عالمه خوشبختی

1392/7/5 23:06
نویسنده : مامان امیرعلی
250 بازدید
اشتراک گذاری

 

وقتی در کنارمی و یه جورایی نوازشم میکنی انگار تموم لذتهای دنیا رو یه جا به میدن امیرعلی قشنگم.

وقتی در کنارم مینشینی وباهم وبلاگ قشنگتو بروز میکنم بهت افتخار میکنم چون دست میزنی

وخوشحالی  آخه آهنگی که دوست داری واسه وبلاگت گذاشتم عزیزم

وقتی در کنارم به آرامی میخوابی وحضور من به تو آرامش میده ، اونوقته که حضور تو هم ،به من آرامش

میده عزیزم

همدم تنهایی های مامانی  هستی عزیزم، قربون خدا برم که بهترین و قشنگترین فرشته شو به من بنده حقیرش

داد تا طعم خوش زندگی رو بچشم

میدونی چرا بهت میگم عشق قشنگ مامان؟ آخه تا حالا اینقدر عاشق نشده بودم که الان هستم

بهترین ها رو برای تو میخوام فقط ، راستی میدونی عزیزم ، تو مامان من هستی !!! تعجب نداره عشقم

آخه ما بهم قول دادیم که تو مامان من باشی ومنم مامان تو. خودت میدونی امیرعلی جونم که مامانی

(مامان ) نداره و....

امیرعلی جونم سعی میکنیم برات کم نذاریم چون تو عزیز دل من و بابایی هستی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ثمین
5 مهر 92 3:24
سلام عزیزم وااااااااااااااای که چقدر این پستت با احساس نوشتی وچقدر زیبا خیلی خوشم اومد ایول امیدوارم همیشه کنار این فرشته عزیزوآسمونی ونازنین که فقط برا تو خلق شده همیشه خوشبخت باشی
مامان علی
5 مهر 92 22:25
سلام عزیزم مرسی که بهمون سر زدین با اجاره لینکتون می کنم
بهار
5 مهر 92 23:14
سلام طراحی اختصاصی قالب وبلاگ برای امیر علی جون . http://ghalebe-weblog.blogfa.com
مامان آناهیتا
6 مهر 92 1:18
احساس ناب مادرانه به این میگن


ممنونم ازت عزیزم ، احساس ناب مادرانه وقتی هست که خودت مادری ، ولی نیاز داری به یه مادر که همدمت باشه .یکمی خلوت کنی باهاش ولی چشم باز میکنی میبینی سالهاست که مادر نداری .... دلت میسوزه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
8 مهر 92 19:53
سلام عزیزم ممنونم که بهمون سر زدی پسر شما هم خیلی نازه خدا نگهش داره خیلی پستت قشنگ و با احساسه مرسی
farhad
27 مهر 92 17:35
سلام

خدا حفظش کنه

برای تبادل لینک با ما ابتدا ما رو با نام نـــی نـــی لنــــد | Çocuk Dünyası لینک کرده و به ما اطلاع دهید تا ماهم شمارو لینک کنیم
برای تبادل لوگو نیز کد مارا از لینک "تبادل لوگو" کپی کرده و در سایت یا وبلاگ خود قرار داده و به ما اطلاع دهید تا ماهم شما رو با افتخار لینک کنیم


سلام من که شما رو لینک کردم . مرسی ایشالا شما هم همیشه موفق باشین