امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

امیرعلی عشق قشنگ مامان وبابا

روزانه های امیرعلی

1392/10/9 8:34
نویسنده : مامان امیرعلی
289 بازدید
اشتراک گذاری

   بیشتر اوقات رو خونه هستیم ... آخه هوای مشهد خیلی سرده ومنم که اصلا شال گردن نمی بندم واسه همین زودی سرما میخورمممم.... گاهی اوقات با مامانی میریم خونه خانم کاظمی(همسایه مونه) البته چون من خیلی شیطونی میکنم مامانی زیاد نمیره.... شبکه پرشین تون رو باهم می بینیم... توپ بازی می کنیم با مامانی.... وقتی مامانی داره آشپزی میکنه من خیلی علاقمندم توی قابلمه رو ببینم که مامانی منو بغل میکنه ونشونم میده... تازه  همه ظرفای مامان رو میارم از کابیت بیرون .... مخصوصا سرویس چینی مامانو... میخوام مرتب کنم واسه مامان ... مامانی همش میگه نکن ... بذار سرجاش...

مامانی واسه من یه ژاکت بافته و یه عالمه لباس دوخته....

گاهی اوقاتم مامانی قطار میشه وباهم قطار بازی میکنیم.... هوهو چی چی

ماشین بازی هم میکنیم...مامانی میگه قان قان بیب بیببببببببب برین کنار منو امیرعلی داریم میایممممم

میرم روی مبل میگم 123 ومیپرم پایین... چه حالی میده

از این اسبه خوشم اومد آخه خیلی میدوه ...مثل منه هااااااااااااااا منم خیلی میدوممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آدرینا
9 دی 92 14:34
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
15 دی 92 10:07
عزیزیییییییییییییی دست مامانی مهربون ودردنکنه