امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

امیرعلی عشق قشنگ مامان وبابا

مشهد یه گوشه از بهشته

1392/10/10 11:53
نویسنده : مامان امیرعلی
334 بازدید
اشتراک گذاری

به آستان رفیعت ، مرا نگاهی کن

منم گدای حریم شما ، نگاهی کن

تو آن امام رئوفی منم فقیر توام

به دست خالیم ای شه بیا نگاهی کن

چه شد که من به سرای تو دعوتم امروز؟

کنار پای ضریحت شها نگاهی کن

 

میان پنجره فولاد تو چه غوغا بود

به گوشه چشم طبیبت رضا نگاهی کن

به کنج مرقد زیبای تو نشستم من

به چشم زاویه بینت جدا نگاهی کن

شنیده ام که میایی سه جا به بالینم

بیا به جان جوادت ، مرا نگاهی کن

میان صحن و سرایت دو بال دارم من

منم کبوتر گنبد طلا نگاهی کن

گدای کوی تو آقا عجب دلی دارد

به یک غزل شد اسیرت بیا نگاهی کن

هر جای مشهد رو که میری ... چشمت به ایستگاه صلواتی میفته ... حرم که میری اینقده جمعیت زیاده که جای سوزن انداختنم نیست... اماما شما بزرگی وعظیمی... من کوچکم وحقیر

خیلی ازتون ممنوم که منو پذیرفتین در جوارتون زندگی کنم وزیر سایه تون باشم ... تا خودتون هوای منو داشته باشین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رضوان مامان رادین
10 دی 92 23:54
زیارتت قبول فرشته کوچولو...
مامان امیرعلی
پاسخ
ممنون ...
مامان ماهان
13 دی 92 2:00
مشکلات به سبکی هوا / عشق به عمق اقیانوس دوستی به محکمی الماس / موفقیت به درخشانی طلا اینها آرزوهای من برای توست . . .
مامان امیرعلی
پاسخ
خیلی باحالی خاله... میسی
'گل هاي بهشت
15 دی 92 12:39
سلام خداقوت .خوش بحالتون براي ماهم دعا كنيد.هنوز قسمت نشده بيام مشهد!
مامان امیرعلی
پاسخ
سلام ... محتاج دعاییم... ایشالا هرچه زودتر میاین پابوس امام رضا(ع)