امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

امیرعلی عشق قشنگ مامان وبابا

گشت وگذار توی ویلاژ توریست

1392/12/7 2:00
نویسنده : مامان امیرعلی
385 بازدید
اشتراک گذاری

امشب بعد از اینکه من از خواب بیدار شدم...تصمیم گرفتیم که بریم یه دوری بزنیم... یه سری به ویلاژ توریست  زدیم... مانتواشو دید زدیم ... خاله قصد خرید داشت... ولی مانتو نخرید بجاش کفش خرید... خیلی از خریدش راضی بود... تو خونه هی پوشید راه رفت ... منم پوشیدمشون... به نظرم خوب بودااااا ولی حیف دخترونه بود دیگه......

امشب من تب کردممممم حسابی... مامانی خواست شیاف بذاره که من نذاشتم... بجاش یه ظرف آب سرد آورد باهم آب بازی کردیممممم... جاتون خالی خیلی حال داد

امروز بامامانی دوباره رفتیم دکتر... این سرماخوردگی ول کن من نیست... دوباره اومده سراغم... ایشالا زود خوب شم...

خریدمو کردم دارم میرم واسه خودم

 

اینجا یه رقص اب داره مثل الماس شرق... من خیلی دوسش دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان امیرپسرسرما
7 اسفند 92 22:33
سلام عزیزم.انشا... بهتر بشه گل پسر خیلی مراقبش باش
مامان امیرعلی
پاسخ
منونم خاله جونم
negash.ir
8 اسفند 92 0:40
سلام اگر از قالب کنونی وبلاگ خود رضایت دارید، برای ارائه خدمات بهتر توسط سایت ما به کاربران و نیز برای حمایت از ما به سایت مراجعه کرده و با کلیک روی یکی از بنرهای تبلیغی از ما حمایت کنید منتظر حضور شما هستم موفق باشید.
مامان باران
8 اسفند 92 15:35
الهی عزیزم .چه پسر گلی ممنون از بازدید. انشالله همیشه سلامت زنده باشه.
مامان امیرعلی
پاسخ
گلی از خودتونه خاله جون
رضوان مامان رادین
11 اسفند 92 11:17
انشاا... زودتر خوب بشی عسلم...اما از سرما خوردگی
مامان امیرعلی
پاسخ
ممنونم خاله ... مامانی بیشتر مریض شده ...
گل های بهشت
12 اسفند 92 11:39
سلام ممنون . مثل همیشه جالب بود . شیوه عکاسی شما هم جالبه! خداقوت
مامان امیرعلی
پاسخ
یعنی چی جالبه.....
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
12 اسفند 92 12:59
سلام عزیزم خوبید وای قربون این پسر طلا برم من ببین چه خرید کردن دوست داره این وروجکام میدونن به چی گرایش پیدا کنن
مامان امیرعلی
پاسخ
آره بابا ... امیرعلی خیلی دوس داره بریم باهم خرید کنیم... کلی ذوق زده میشه
حامده(مامان امیرمحمد)
12 اسفند 92 23:16
سلام خاله قربونت برم که اینجوری نایلون به دست توی فروشگاه راه میری
مامان امیرعلی
پاسخ
سلام خاله جونم... من هوای مامانمو دارم دیگههههه
نرگس مامان متین
13 اسفند 92 17:22
سلام عزیزم پسرت خیلی نازه خوشحال میشم لینکم کنی لینک کردی خبر بده تا لینکت کنم
مامان امیرعلی
پاسخ
سلام خانمی... باافتخار لینکتون میکنم
آدرینا
13 اسفند 92 18:02
عزیزدلم ایشالا زودی خوب میشی بـــــــوس راستی من آپم با یه پست مهم منتظرتونم
مامان امیرعلی
پاسخ
میسی.... اومدم عزیزم
مامان ماهان
14 اسفند 92 1:35
__________▓▒▒▓ ______▓▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓ _____▓▒░▒▓__▓__▓░▒▓ _____▓▒▒▓_▓▓_▓▓_▓▒░▓ ___▓▒░▒▓_▓░▒▓_▓▓_▓▒▓ ___▓▓___▓▒░▒▓_▓▓_▓▒▒▓ ___▓_▓_▓▒▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓ __▓__▓▒▓_▓▓__▓▒▒▓_▓▒▓ _▓▒▓_▓░▒▓__▒▓_▓▒▓_▓▓ ▓▒▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▓_▓▒░▒▓ ▓▒░▒▓_▓▒░░░▒▓_▓_▓▒░░▒▓ ▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▒░░▒▓ _▓▒▒▓___▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓ __▓▓_▓▒▓______▓▒░░░▒▓ _____▓▒░░░░▒▓_▒▓░░▒▓ ____▓▒░░░░░░▒▓█▓▒░▒▓ ____▓▒░░░░░░▒▓█_▓▒▓ _____▓▒▓_▓▒░▒▓█ _________▓▒▒▓_█ __________▓▒▓_█ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_ ____████____█
مامان ماهان
14 اسفند 92 1:36
فدات بشم عزیزم بوووووووووووووووووووووووووووس هوارتا
مامان امیرعلی
پاسخ
خدانکنه...خاله جون
نرگس مامان متین
14 اسفند 92 8:12
مرسی عزیزیم شماهم لینک شدین
مامان امیرعلی
پاسخ
قربونت عزیزم
زهرا مامان آرمین
17 اسفند 92 11:00
ایشالله زودی خوب شی عزیزم. ای جوووووونم خریداش رو ببین. ههههههه
مامان امیرعلی
پاسخ
ممنونم خاله جونم