امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

امیرعلی عشق قشنگ مامان وبابا

خونه ی خاله مینا

1392/7/14 19:36
نویسنده : مامان امیرعلی
285 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه عصری من ومامانی وخاله اکرم رفتیم خونه خاله مینا ، خیلی بهمون  خوش گذشت....من وثمین خیلی بازی کردیم من همه پفیلا ها رو ریختم روی فرش (چه کار بدی وای وای ) دیگه چیکار کنم خیلی شیطونم ، همش میخواستم با چنگال از تو ال سی دی خاله مینا شون چیزی بردارم آخه

خیلی  برنامه ش رنگاش قشنگ بود ، منم فک کردم میشه بردارمشون.

                                       http://mahsae-ali.blogfa.com

تازه مامانی واسه من کفش خرید خیلی ازشون خوشم اومده همش دوست دارم بپوشمشون. خیلی نازن

جمعه مامانی به خاله مینا زنگید فهمید که ثمین جون حالش خوب نیست من ومامانی رفتیم دیدن ثمین جون ، من خواستم با ثمین بازی کنم ولی می خواستیم بریم مشهد ، دیگه نشد بمونیم.

ثمین جون میدونم که بهتری.... ایشالا همیشه خوب باشی

 

 

اینجا دارم فضولی میکنم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
14 مهر 92 22:50
سلام عزیزم الهی خاله قربونت بشه عزیزم
لیلا جون خیلی قلمت متفاوته وعالیییییییییییییییییییییی
خیلی زیبا نوشتی عزیزم
ممنونم بخاطر همه چیز بخاطر اینکه اومدین وخوشحالمون کردین بخاطر اینکه جویای حال ثمینم بودی واومدی پیشمون وبراش دارو اوردی مهربون مرسی
میدونم ثمینم براخاطر همچین خاله عزیزی بخودش افتخار میکنه
امیرعلی جون دوست داریم هوارتاااااااااااا


منم شما رو خیلی خیلی دوست دارم
وظیفه مون بود خاله جونم
گ