امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

امیرعلی عشق قشنگ مامان وبابا

شبکه هدهد

1392/9/26 10:50
نویسنده : مامان امیرعلی
544 بازدید
اشتراک گذاری

شبکه هدهد فارسی روخیلی دوست دارم .... مخصوصا بچه های کوچیک دارن نوحه خونی میکنن... من رو میکنم وبه مامانی میگم ... نی نی، جالب اینه ازخودم بزرگترن هاااااااااااااا... خودم نی نی ترم... ههههههههه

چند روز پیش داشت توی تلویزیون مراسم نماز ظهر رو نشون میداد ... منم سریع گفتم الله اکبررررر ، هی دراز میکشم وبلند میشم ومیگفم الله اکبررررر

 

 این تبلیغ  موجای آب رو نشون میده میگه که : اگه جرات داری دوباره بیا... سرسره 7 متری  شو میگم هااااااااا... یهویی میگم : اوخ اوخ ............. اینجایه که مامانی میزنه زیر خنده( میخواستم عکشو بذارم ولی نمیدونم چرا میره بالا ... واسه همون نذاشتم)

 

از تبلیغ اسنک لوسی هم خیلی خوشم میاد ... تا تبلیغ میکنن منم سریع دست میزنممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

رضوان مامان رادین
26 آذر 92 11:37
ای جان پسر ملوس...راستش رادینم عاشق تبلیغ لوووسی ا... ]
مامان امیرعلی
پاسخ
این لوسی رو تا میزارن امیرعلی میدوه جلوی تلویزیون بلند دست میزنه[نیشخند
آدرینا
26 آذر 92 13:21
عسل خالــــــــــــــــــــه بـــــــــــــــــــــوس
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
26 آذر 92 14:28
ای جانم پسر شیرین و خوردنی
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
28 آذر 92 12:21
عزیزم قربونت بشم من
مامان امیرعلی
پاسخ
خدانکنه خاله مینااااااااااااااااااااا