امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

امیرعلی عشق قشنگ مامان وبابا

نفس طلای منی

1392/9/26 8:53
نویسنده : مامان امیرعلی
233 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز که بابایی رفت سرکار منم باخودم گفتم که بیام نت ووبلاگ عشقمو آپ کنم.... شرمنده ام عزیزدلم که یه چند روزی نشد بیام واز شیرینکاریات وکارایی که میکنی بنویسم ... بگم که چه شیطون بلایی هستی ... یه قلدر به تمام معنایی بخداااااااااااااا... ولی توی این چند روزه یه سری رفتارایی داشتی که حتمان حتما باید بگم واستتتتت.... وقتی یه چیزی بهت میدم ... بالحن قشنگی میگی میسییییییییییییییی..... بهت میگم امیرعلی بگو 1 2 3.... درجواب من میگی 321 .... برعکسشو میگی منم میخندمممم....یه عادت بدی که داری میری جلوی تلویزیون .... از اونجا نگاه میکنی انگاری عقب نمیشه که ببینی وروجک.... البته طی یه برنامه ریزی که من وبابایی داشتیم ... داریم اینکار رو از سرت می ندازیممم.هروقت میری جلو بهت میگیم که امیرعلی بیا عقب بدو آقاااااااااااااااا.... یا اینکه بیا روی مبل بشین نگاه کن ... خسته میشی مامانی....دیگه ه ه ه ه  اینکه تا خاله اکرم رو میبینی .... یهو داد میزنی که اکم ممممم .... که ینی خاله اکرمممم اومده....

 

دیشب بهت میگم این چیه؟ میگی گل.... عکس گل رو نشونت دادم دیگه جیگریییییییییی.... بهت میگم این چیه میگی اسب.... آخه اسب رو هم بلدی قندعسل

یه کار دیگههههههههههههه.... وای داشت یادم میرفت هااااااا... وقتی میخوایم بریم بخوابیم ... با همه بای بای میکنی که چی من رفتم لالا.....

خداااااااااااااا تو نفس طلا هم خیلی شیطونی هم خیلی شیرین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
26 آذر 92 14:32
الهی خاله فدای اون شمارشت ای خدا ایلیا هم گاهی خیلینزدیک تی وی میره منم همش بهش میگم اقا ایلیا بدو بشین رو مبل ایلیا بعضی وقتا که از دستشویی میایم بیرون میگه میگه خافظ دمپایی =خداحافظ دمپایی از دست این وروجک هاااااااااااااااخصوصی داری
مامان امیرعلی
پاسخ
ههههههههههههههههه یه کار جالبتر اینکه هرکی از دستشویی میاد زودی امیرعلی سلامش میکنه
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
28 آذر 92 12:23
عزیزم من تورو درسته میخورماااااااااااااا بااین شیرینکاریات دلمونو بردییییییییییییییی
مامان امیرعلی
پاسخ
فدات خاله جونم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
28 آذر 92 12:25
یلدا، مجالى است براى تکرار هر آنچه روزگارى سرمشق خوبى هایمان بوده اند و امروز بر روى طاقچه عادت هایمان غبار مى گیرند. پیشاپیش شب یلدا مبارک http://www.niniweblog.com/upl/min/13874432738.jpg