امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

امیرعلی عشق قشنگ مامان وبابا

برای یه مدت من ومامانی نیستیممممم

1392/10/11 12:03
نویسنده : مامان امیرعلی
221 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوسجونای عزیزم .... امیرعلی هستم عزیز دل مامانی وبابایی...اومدم بگم بهتون که شاید یه مدت طولانی و یا شایدم یه مدت کوتاه ... من ومامانی نت نمیایم.... البته چند تا دلیل داره ه ه ه ه

ولی قول میدیم که خیلی زود بیاییم ... آخه خیلی دوستون داریممممم

یه تشکر ناب از خاله مینای عزیزم  که همیشه همراهمون بوده وخاله  زهرا مامان ایلیا وخاله رضوان ... خاله آدرینا وهمه کسانی که بهمون لطف داشتن ودارن

 بزرگترین آرزوی ما سلامتی در تن و شادی قلبتون هست....

دوستدارتون ... آقا امیرعلی

                                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

آدرینا
11 دی 92 12:10
دلم تنگ میشه براتون زود برگردینا. دوست دارم امیـــر علی عزیــــــــــــــــــزم همینطور مامان مهربونتو. همیشه شاد باشید
مامان امیرعلی
پاسخ
چشم خاله جونم ... زودی برمی گردیم... منم دلم واستون تنگ میشه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
14 دی 92 15:52
عزیزم دلمون براتون تنگ میشه مواظب خودتون باشید زود زود زود بر گردید امیدوارم هر جا هستید شاد باشین
مامان امیرعلی
پاسخ
ممنونم عزیزم ... شماهم همیشه شاد وتندرست باشین
رضوان مامان رادین
14 دی 92 18:48
آخه چرا؟؟/خیر باشه خاله....دلم واستون تنگ میشه
مامان امیرپسرسرما
14 دی 92 19:15
وای امیرعلی عزیزم ...دلمون براتون تنگ میشه. زودتربرگردین
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
15 دی 92 10:06
عزیزم من که دلم تنگ بشه زنگ میزنم بهت وکلی قربون صدقت میرم
آسمان
23 دی 92 11:56
سلاممممممم عجل لنا ظهوره
مامان امیرعلی
پاسخ
سلامممم خوبین؟ اللهم عجل لولیک الفرج
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
26 دی 92 2:57
اون مدت که گفتی تموم نشد
مامان امیرعلی
پاسخ
چرا خاله جون ... امدیممممممممممممممممممم