امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

امیرعلی عشق قشنگ مامان وبابا

احوالپرسی با دوستان

1392/10/28 20:10
نویسنده : مامان امیرعلی
225 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام به همه دوسجونای عزیزمممم.... یه مدتی بود که به دلایلی نشد بیاییم نت... دلمون که خیلی تنگید ودوست داشتیم بیام پیشتون ... توی این مدت امیرعلی خیلی کارا کرد ... وخیلی شیرینکاری کرد ...

خب قسمت نبود دیگه ه ه ه ه ه ه

امیرعلی ماشالله روز به روز بزرگتر و فهمیده تر میشه و رفتاراش تغییر میکنه ...  از خدا میخوام که به من درک بهتر امیرعلی رو بده ... عزیزم من وبابایی  هر کاری که بتونیم ... می کنیم ... حتی برای یه لبخند کوچکت عزیزم

ثمره عشق قشنگ بابا و مامانی ... راستی این آهنگ رو امیر علی خیلی دوست داره واسه همین توی وبلاگش گذاشتمممم.... خودمم خیلی دوست دارم ... بیانگر عشق مادر وفرزند هستش

تقدیم به همه اونایی که با عشق درکنار هم زندگی میکنن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
29 دی 92 1:53
سلام عزیزم خوبی بخدا امروز از صبح بیادت بودم ومیخواستم اس بدم که شماره خونتون برام بفرستی تا بهت بزنگم اما فرصت نشد عزیزمخوبی دلم خیلی برات تنگ شده امیر علی جون خوبه ببوسش الانم که پیامتو دیدم کلی ذوق زده شدم دوستون دارم راستی رمز مطلبامو خصوصی برات میفرستم
مامان امیرعلی
پاسخ
سلام مینا جون خوبی؟ ثمین جونم خوبه منم همیشه به یادتم... میدونم سرت شلوغه ... آخه تولد ثمین جونه ایشالا واسه تولد ثمین جون میام ممم... میسیییییییییییییییییییی
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
29 دی 92 1:55
قربون خنده هات الهی بشم من ماشینشو ببین چقدر قشنگه آآهنگ وبلاگتم حرف نداره خوش سلیقههههههههههههههههههه
مامان امیرعلی
پاسخ
فدات خاله مینای عزیزم میسی ... به شما که نمی رسیم ... شما خوش سلیقه ترییی
آدرینا
29 دی 92 14:42
سلام عزیزم خوب که بازم آپیدی. امیر علی ماهو از طرف من ببوس
مامان امیرعلی
پاسخ
سلام جیگری... ممنون
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
30 دی 92 0:59
آی آقا کجا کجا
مامان امیرعلی
پاسخ
دارم میام نیشابور ...