امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

امیرعلی عشق قشنگ مامان وبابا

شیطونی های من تو حرم امام رضا(ع)

1392/12/3 18:39
نویسنده : مامان امیرعلی
228 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب من وبابایی ومامانی تصمیم گرفتیم بریم یه دوری بزنیم... رفتیم زیتون ...مرکز خرید اسباب بازی ... خیلی باحال بود ... کلی اسباب بازی دیدم ومامانی می گفت که خیلی قیمتاش مناسب هستش... از اونجا تصمیم گرفتیم بریم حرم آقا ... جای همتون خالی ، خیلی خلوت بود ... رفتیم طبقه پایین ومنم حسابی از فرصت استفاده کردم وحسابی شیطونی کردممممممم

خیلی عالی بود... من با چندتا بچه  دوست شده بودیم ... کلی باهم بازی کردیم ... رفته بودیم جا مهری رو بهم می ریختیم... خادم حرم اومد دید داریم بازی می کنیم ، دستشو کشید روی سر همه ما... ما هم حسابی ذوق کردیم وبه شیطونی کردن ادامه دادیم

بعدش با بابایی رفتیم ضریح رو زیارت کردیم که خیلی عالی بود... خیلی راحت میشد زیارت کنی... دیشب حرم یه حال دیگه ای داشت....

 

من وبابایی جونم

دارم واسه خودم میرم دیگه ... حالا کجا خدا میدونه.....

داریم مهر ها رو بهم می ریزممممم

من ومامانی جونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الهام مامان علیرضا
2 اسفند 92 22:36
زیارتت قبول باشه عزیزم تو رو خدا هر وقت می رید یاد ما هم باشید و دعا کنید خوش به سعادتتون
مامان امیرعلی
پاسخ
چشم حتما
رضوان مامان رادین
2 اسفند 92 22:51
زیارتتون قبول..واقعا خوش به سعادتتون
مامان امیرعلی
پاسخ
ممنون... دعا کردیم شما رو عزیزم
مامان امیرپسرسرما
2 اسفند 92 23:48
قبول باشه عزیزم
مامان امیرعلی
پاسخ
ممنونم عزیزم
حامده (مامان امیرمحمد)
3 اسفند 92 21:52
وای خانمی هروقت میروید حرم نایب الزیاره ماهم باشید زیارتتون قبول حق
مامان امیرعلی
پاسخ
چشم عزیزم ... حتما نایب الزیاره شما هستیم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
12 اسفند 92 13:02
زیارت قبول خوش بحالتون التماس دعا
مامان امیرعلی
پاسخ
محتاجیم به دعا خاله جون