امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

امیرعلی عشق قشنگ مامان وبابا

کادوهای ولنتاین واسه دوتا عشقای خودم

1392/12/3 7:51
نویسنده : مامان امیرعلی
242 بازدید
اشتراک گذاری

روز ولنتاین اومد ولی از اونجایی که من ومامانی  سرماخورده بودیم و بی حال بودیم نشد که جشن بگیریم وحسابی حالی به حولی کنیم... ولی مامانی واسه من وبابایی هدیه آماده کرد اونم با دستای خودش... ینی با عشق ق ق ق  ق

هدیه من یه دست لباس که خودش دوخته

وهدیه بابایی جونم  یه کلاه وشال گردن که بازم خودش بافته

ایشالا یه شب به تلافی می کنیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الهام مامان علیرضا
2 اسفند 92 22:35
آفرین به مامان هنرمند وای من اصلاً از این کارها بلد نیستم ولنتاین بر شما مبارک ایشالا سال های سال شاد باشید
مامان امیرعلی
پاسخ
ممنون عزیزم...شما هم سال های سال شاد باشین
رضوان مامان رادین
2 اسفند 92 22:52
دست مامانی هنرمند درد نکنه...
مامان امیرعلی
پاسخ
فدات عزیزم
مامان امیرپسرسرما
2 اسفند 92 23:44
سلام.آفرین به این دستهای هنرمند خوش بحال گل پسر
مامان امیرعلی
پاسخ
سلام... لطف دارین... اونقدرها که میگین هنرمند نیستم
آدرینا
3 اسفند 92 10:28
ای جون دلم ولنتاینت مبارک عشقم . هدیــــــــــــــــه های خوشملتم مبارکه دست مامانی وبابایی درد نکنه
مامان امیرعلی
پاسخ
میسیییییییییییی
صبا خاله ی آیسا
3 اسفند 92 13:07
چ مامان هنرمندی خیلی قشنگ شده عزیزم ب پسر خوشگلمونم میاد
مامان امیرعلی
پاسخ
ممنون از لطفت خاله جونی...
مامان امير عباس و ارغوان (دوقلوها)
4 اسفند 92 16:59
ماشالا چه پسر نازي و چه مامان هنرمندي
مامان امیرعلی
پاسخ
ممنون عزیزم....
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
12 اسفند 92 13:01
هنرمند بابا با سلیقه خیلی خیلی قشنگ شده مبارکتون باشه
مامان امیرعلی
پاسخ
نه بابا چه هنرمندییی... به پای شما که نمی رسیممممم
زهرا مامان آرمین
17 اسفند 92 10:58
به به ماشالله به مامان باسلیقه،آفرین.خیلی به امیر علی جون میاد.مبارکهههههه
مامان امیرعلی
پاسخ
ممنونم خوش سلیقه گی از خودتونه