امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

امیرعلی عشق قشنگ مامان وبابا

آروم جونم

1392/12/15 16:19
نویسنده : مامان امیرعلی
283 بازدید
اشتراک گذاری

 

وقتی کنارم آروم میخوابی ... صدای نفسهایت بهترین آهنگی ست که شنیدم

دنیای مجردی یک طرف... دنیای متاهلی بدون تو یک طرف... دنیای باتوبودن اوج همه دنیاهاست

لحظه ای رو بدون تو نمیخوام ... تو همه زندگی منی شیرین زبونم

با لحن کودکانه باهام حرف میزنی... اگه بهت کم توجهی کنم بهم اعتراض میکنی... وباصدای بلند میگی ماماننننننننن

تو قشنگترین حسی برای من...

خدای مهربونم رو شکر میکنم... به خاطر عزیزدلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

آسمان
16 اسفند 92 11:03
سلاممممممم باران که گذشت... دلم پرواز می خواهد دلم با تو پریدن در هوای باز می خواهد... عجل لنا ظهوره
مامان امیرعلی
پاسخ
به امید ظهور هرچه زودتر مهدی زهرا
آدرینا
16 اسفند 92 15:42
جووووووونم
آسمان
17 اسفند 92 10:21
سلاممممممممممممم امیر علی تند تند بیا که امروز تولد من منتظرم عجل لنا ظهوره
مامان امیرعلی
پاسخ
اومدم سهاجوننننننننننننننننننن
مامان نینی
17 اسفند 92 12:47
مامان امیر علی جون ، پسر گلت خیلی نازه ایشالا سالین سال با خوبی و خوشی زیر سایه پدر و مادرش زندگی خوبی رو سپری کنه
مامان امیرعلی
پاسخ
همچنین شما عزیزم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
18 اسفند 92 3:25
وایییییییییییییییییییییی چقدر قشنگ نوشتی لیلا جون خیلی بااحساس وزیبا بود عالییییییییییییییییی
مامان امیرعلی
پاسخ
میسییییییییییییی مینا جون
آسمان
19 اسفند 92 13:30
سلاممممم ممنونم امیر علی جان تولد تو هم که نزدیک خوشحالیم عجل لنا ظهوره
مامان امیرعلی
پاسخ
سلاممممم ... آره خاله جون ... تولد من نزدیکه... شمام دعوتی هاااااااااااا
حامده(مامان امیرمحمد)
20 اسفند 92 21:20
به امیدظهوراقاامام زمان (عج)
مامان امیرعلی
پاسخ
ان شاالله
مامان امیرپسرسرما
25 اسفند 92 13:20
سلام خداگل پسرت روبرات نگه داره
مامان امیرعلی
پاسخ
ممنون عزیزم وواسه شما هم نگه داره گل پسرتون رو