امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

امیرعلی عشق قشنگ مامان وبابا

خونه تکونی سال 92

1392/12/24 16:31
نویسنده : مامان امیرعلی
288 بازدید
اشتراک گذاری

 

این روزا ... روزای آخر سال 92 هست وما هم مثل همه در حال خونه تکونی هستیم... خونه تکونی اساسی رو کردم... 2 روز طول کشید تا آشپزخونه تکونی کنیم...تو هم عاشق به هم ریزی هستی... هی کیفت میده به هم بریزیاااااا... فقط مونده یه شامپو فرش بکشم فرش توی حال وپذایریی رو ... ندادمش قالیشویی...آخه میخوام شما گل پسر عزیزمو از پوشک بگیرمت ... ایشالا بعد از این کار ... فرش رو میدیم که بشورن...تازشم با خاله اکرم رفتیم نیشابور یه 2 روزی ... شما که حسابی با دایی ابوالفضل حسابی خوش گذروندی... رفتیم وخونه آقاجون رو یه تکون اساسی دادیم وحالا یکمی باز خونه خودمون رو تمیز کنیم... وشما هم حسابی مامانی رو کمک میدی عزیزدلم...

 

کمک مامانی دادم ... حالا دارم خستگی میگیرم دیگه....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیر پسرسرما
25 اسفند 92 13:18
سلام خسته نباشین. چه پسری کمک مامانش میکنه
مامان امیرعلی
پاسخ
سلام عزیزم ...وای این بچه ها از خداشون هست که خونه رو بهم بریزی... چه حالی میده به شون
مامان امیرپسرسرما
26 اسفند 92 14:59
سلام خانمی مرسی ازاینکه جویای احوال من هستی.خداروشکربهترم.کارهامم خلاصه کردم.البته همسرم کمک بزرگی بود. خداپسرتوبزات حفظکنه.
مامان امیرعلی
پاسخ
سلام عزیزم... خیلی خوشحالم که بهترین.... خیلی مراقب خودت باش عزیز.... دست همسرتون درد نکنه... خدای مهربون امیرحسین شما رو هم براتون نگه داره
حامده(مامان امیرمحمد)
27 اسفند 92 8:50
خسته نباشید مامانی وگل پسر
مامان امیرعلی
پاسخ
ممنون عزیزم
آدرینا
27 اسفند 92 10:27
سلام عزیزم خسته نباشید بابت خونه تکونیپیشاپیش سال نو رو تبریک میگم ایشالا سالی پر از شور و نشاط و سرزندگی و کلی چیزای خوب دیگه پیش رو داشته باشین امیر علی نازمو ببوس
مامان امیرعلی
پاسخ
ممنون جیگری
رضوان مامان رادین
27 اسفند 92 23:35
خوش به حالتون مامان خانومی...چه کمکی خوبیم دارید...دیگه غمی ندارید
مامان امیرعلی
پاسخ
وای هرچی من تمیز میکنم ... این آقا پشت سرمنه اونم آستر میکشه