امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

امیرعلی عشق قشنگ مامان وبابا

6 فروردین یه روز فوق العاده

1393/1/17 0:06
نویسنده : مامان امیرعلی
240 بازدید
اشتراک گذاری

6 فروردین اومد ومامانی وقتی چشمای قشنگمو باز کردم بهم گفت: عزیزم تولدت مبارک 

فروردین رو دوست دارم بخاطر بهترین نعمتی که خدای مهربونم بهمون داده...

فروردین رو دوست دارم چون خدای مهربونم منو لایق دونست ویکی ازفرشته های عزیزشو فرستاد تا دنیا رو بهتر درک کنیم..

مادر بودن چه نعمت قشنگی هست... خدایا شکر که این نعمت رو بهم دادی

عزیزم تولدت مبارک ... ایشالا تولد 120 سالگیت

ولی چه حیف که اون روز مهمون داشتیم ... قرار بود عمو حسین بیاد پیشمون ... نشد دیگه تحویلت بگیریم... ولی بابایی ومامانی برنامه ریزی کردن که 28 فروردین یه تولد مشتی واسه جیگر طلاشون بگیرن ...

 

      تولدت مبارک عزیزدلم

 

                                    

     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان آناهیتا
18 فروردین 93 17:21
ای جونم عزیز دلم تولدت مبارک قربونت مامانی تولد شما هم مبارک
خاله جونی
18 فروردین 93 22:22
سلامممنون از راهنماییتونفقط میشه اسم نرم افزارو بگین که دانلود کنم و نصب کنم؟میسیبعدشم اینکه کجا عکسهارو آپلود می کنین؟ بازم ببخشید و ممنون
مامان امیرپسرسرما
19 فروردین 93 15:56
امیرعلی نازنازی تولدت مبارک....مامان مهربون تولدگل پسرت به شماوباباجونش تبریک میگم
زهرا مامان آرمین
19 فروردین 93 16:20
تولد مبارک خوشگله خاله.ایشالله 120 ساله شی گلم.ماشالله
مامان امیرپسرسرما
21 فروردین 93 18:27
سلام عزیزم.خوبی؟ چندوقته کم پیدایی...؟
آسمان
22 فروردین 93 22:39
سلامممممممممممم امیر علی عزیز چطوره؟ امیدوارم همگی خوب باشید یا زهرا عجل لنا ظهوره
نرگس مامان متین
23 فروردین 93 0:14
دلت که آرام نباشد.. خنده ها و مسخره بازیهایت که هیچ، بیخیالیهایت هم دردی دوا نمیکنند.. کافیست بهانه اش جور شود، بغض امان نمیدهد!
حامده(مامان امیرمحمد)
29 فروردین 93 12:16
سلام خانمی روز مادر رابه شما مادر دلسوز تبریک عرض میکنم
مامان ضحـــــــــــا
30 فروردین 93 9:01
تولدت مبارك گل پسر مـادران پاکنـد، همچـون یـاسها گـوهـرانـی ، بهتـر از المـاسها قلبشان دشتی ز مهـر و عاطفه روحشان لبریز از، احسـاسـها روز زن و روز مادر بر شما مادر مهربان مبارك باد
آسمان
30 فروردین 93 18:04
سلامممممم عجل لنا ظهوره
سعيده مامان محمدمهدي
31 فروردین 93 16:02
وقتی خدا تن آفرید از برگ گل زن آفرید احساس عاشق بودنو به خاطر زن آفرید روززن و روز مادر مبارك