امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

امیرعلی عشق قشنگ مامان وبابا

امیرعلی خیلی مودب

1392/7/17 0:30
نویسنده : مامان امیرعلی
234 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ساعت ٣ونیم مامانی بهم گفت آقا امیرعلی می خوایم بریم بیرون ، رفتیم سرخیابون سوار اتوبوس قشنگا شدیم .... واسه اینکه من خسته نشم سوار مترو شدیم . توی مترو یه خانومه ازم خوشش اومده بود (کلی ذوقش کرده بود) آخه من داشتم بشکن میزدم .... هی می خندید میگفت ماشالله .....خلاصه من خوابم برد . مامانی دوتا کتاب واسه خودش خریده ... ١- چگونه با کودک خود رفتار کنیم ٢-تربیت پسران موفق خلاصه مامانی خیلی به فکر منه هاااااااااااااااااااااا

 


 

           

 


 

تازشم من کلی پیاده روی کردممممم واسه بابایی جونم جوراب خریدیم . بعدش سوار اتوبوس شدیم ونمایشگاه کتاب رفتیم ... من همش می گفتم توتو توتو آخه کتاباش خیلی رنگارنگ بودششششش یه چیزی بگم : بین خودمون باشه... من به اسبم میگم توتو ولی یه کوچولو میگم ابببب ( آخه واسم سخته بگم اسب دیگهههه)

 

 


 

                                                

 

 


 

از نمایشگاه کتاب واسه من حلقه های فکری خرید مامانی که کلی من ذوقم کرد تا اومدم خونه سریع همه حلقه ها رو گذاشتم سر جاشون .... حسابی تشویقم کردن مامانی وبابایی وخاله اکرم ، منم خودمو تشویق کردم ... دستامو بالا بردم ویه قرم دادم


 

 

 

            

 

 

 

 

خلاصه امشب خیلی خوش گذشت وجای همتون خالی

راستی هوای مشهد خیلی سرده من که خودمو خیلی پوشونده بودم

یه چیز دیگه مامانی میخواد بره فردا واسه من یه وقت چکاب از دکتر شاه فرهت بگیره (بهترین دکتره مشهدهههههه)

      

                       نایت اسکین

 

 

 

 

                           بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

اینم واسه خاله مینا ی گلم  وثمین جون که خیلی دوسشون  دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
17 مهر 92 0:14
سلام عزیزم خوبین حالت خوبه دلم خیلی هواتونو کرده بود
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
17 مهر 92 0:21
عزیزم قربونت برم من الهی
به به چقدر خوش گذروندی باریکلا به بهترین مامان دنیا که اینقدر بفکرته عزیزم
ماشاله هزار ماشاله که اینقدر زرنگی پسر طلا
مرسی عزیزم ما هم خیلی دوست داریم


میسی خاله ... منم خیلی شما رو دوس دارمممممممممممممم