امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

امیرعلی عشق قشنگ مامان وبابا

روزت مبارک عزیز دل مامانی

1392/7/17 0:24
نویسنده : مامان امیرعلی
316 بازدید
اشتراک گذاری

روزت مبارک امیرعلی عزیزم ..... خیلی دوست دارم و خیلی برام عزیزی فرشته ی نازم

اون روزی که بدنیا اومدی توی زایشگاه رو هیچ وقت یادم نمیره .... خیلی کوچولو بودی خیلی ، خاله آوردت پیش من .... وای خدای این امیرعلی منه!!!!! چقده نازه چقده مامانی هستش

خیلی  خیلی ممنونم خدای مهربونم که امیرعلی رو به من دادی تا مفهوم واقعی عشق رو بفهمم . میدونی امیرعلی خیلی حرفا تو دلم هست که باهات بگم .... ولی زیاده والان نمیشه عزیزدلم .... ولی خیلی وقتا بوده که تو همدمم بودی وهمدلم بودی مخصوصا وقتی که گرگان بودیم

                                         خیلی میخوامت  عشق قشنگ مامان

 

 

 

 

 این عکس مال محرم پارسال هست شرمنده عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ضحــــــــــــا
17 مهر 92 8:20
کاش میشد همیشه کودک بود
زندگی شادی و عروسک بود
کاش هرگز زنگ تفریحی نبود
جمع بودن بود و تفریقی نبود
کاش می‌شد باز کوچک می‌شدیم
لا اقل یک روز کودک می‌شدیم
روزت مبارك كوچولوي نازنين



مرسی خاله جونمممممممممممممممممم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
17 مهر 92 21:41
من زنم…

بی هیچ آلایشی… بی هیچ آرایشی!

او خواست که من زن باشم…

که بدوش بکشم بار تو را که مردی

و برویت نیاورم که از تو قویترم…

...من زنم…

من ناقص العقلم…

با همین عقل ناقصم

از چه ورطه هایی که نجاتت نداده ام

و تو عقلت کاملتر از من بود!!!

من زنم...

یاد گرفته ام عاشقت بمانم

و همیشه متهم به هرزگی شوم...

حال آنکه تو بی آنکه عاشقم باشی

تظاهر کردی با من خواهی ماند!

من زنم...

کوه را حرکت میدهم

بدون اینکه کلمه ای از خستگی و دلسردی به زبان آرم

و تو همواره ناراضی و پرصدا سنگریزه ها را جابجا میکنی

چرا که تو نیرومند تری!!!

من زنم...

وقت تولد نوزاد...

تلخی بیداری شبها بر بالین فرزندمان...

سکوت و صبر در زمان خشم تو مال من،

لذتهای شبانه..

خوابهای شیرین و افتخار مردانگی مال تو!

عادلانه است نه؟؟؟

من زنم...

آری من زنم...

او خواست که من زن باشم...

همچنان به تو اعتماد خواهم کرد...

عشق خواهم ورزید...

به مردانگی ات خواهم بالید...

با تمام وجود از تو دفاع خواهم کرد...

پشتیبانت خواهم بود...

و تو مرد بمان!

این راز را که من مرد ترم به هیچ کس نخواهم گفت!!!


عالی بودددددددددددددددددد
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
17 مهر 92 21:42
عزیزم این متن زیبا بود وخواستم برات بفرستم بدون هیچ دلیلی بعضی از قسمتاش خیلی زیباست


ممنون جیگری خیلی زیبا بود . واقعا هم همین طوره هااااااااااااااااااااااااا
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
18 مهر 92 0:29
http://www.niniweblog.com/upl/iliya2/13813361432.jpg

سلام عزیز دلم منم روز کودک و بهت تبریک میگم و ارزو میکنم دوران کودکی زیبایی داشته باشی این ادرسم تقدیم به تو که ماهی
پست ثابتت خیلی با حاله


سلام عزیزم خیلی خیلی ممنون
عکس زیبایی بودش . دیگه چیکار کنیم خاله ما اینیم
مامان آناهیتا
18 مهر 92 14:21
روزت مبارک نازنین خاله [

سلام خاله جونم ممنون از لطفتت
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
20 مهر 92 2:12
http://ashpazierangin.net/1392/07
سلا م خوبی بروبه این سایت خوراک خودم خودته


ممنون از لطفتت خیلی باحال بود. مهدی آقاهم خوشش اومد میگه همش درست بخوریم خانم
کنجد مامان
24 مهر 92 14:28
ای جوونم.خدا واستون حفظش کنه.بوسسسسسس


فدای شما . ایشالا خدای مهربون یکی از فرشته های شیطون وسالمشو بهت بده عزیزم