امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

امیرعلی عشق قشنگ مامان وبابا

2ساعت بدون امیرعلی

1392/7/22 22:38
نویسنده : مامان امیرعلی
178 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مجبور بودم چندساعتی ازت دور باشم آخه یه کلاسی بود که باید میرفتم وآموزش میدیدم . با اینکه نصف راه رو با مترو رفتم بازم دیر رسیدم عزیز دل مامان ، همش دلم پیشت بود  که چیکار میکنی وچه حالی داری عزیزدلم ، ولی خداروشکر خاله اکرم پیشت بود . وقتی کلاس تموم شد بیرون منتظر بابایی بودم که بیادش دنبالم . تا بابایی اومد دنبالم بهش گفتم تندی بریم که امیرعلی رو ببینم آخه دلم براش یه ذره شده... بابایی خندید گفت : چه نازک دلی شما ...عزیزدلم بدون تو برام سخته ، حتی فکرشم سخته، خدای عزیزم امیرعلی منو همیشه سلامت ودلشو شاد نگه دار.

 

 

خیلی برام عزیزی قندعسل مامان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آدرینا
23 مهر 92 11:39
سلام عزیزم منم شما رو لینک کردم


قربونتون منم شما رو لینک کردم
مامان امیرپسرسرما
23 مهر 92 15:22
سلام مرسی ازاینکه به وب پسرم سرزدین...
وب قشنگی دارین وپسرنازی
موفق باشین
راستی ما هم ساکن مشهدیم


ممنون عزیزم . منم ساکن مشهدم
سخن خوب
23 مهر 92 23:31
مبارک باد عید قربان، نماد بزرگ ترین جشن رهایى انسان از وسوسه هاى ابلیس




ممنون عزیز