امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

امیرعلی عشق قشنگ مامان وبابا

امیرعلی و علی کوچولو

1392/8/13 21:12
نویسنده : مامان امیرعلی
420 بازدید
اشتراک گذاری

آخر هفته دایی جون محمد اومدن خونه ما ، خیلی خوش گذشت آخه من با علی کوچولو خیلی بازی کردم ، دنبال بازی کردیم ، ماشین بازی کردیم با ماشین من هاااااااااااااااااااااا، توپ بازی کردیم (جاتون خالی )

پنج شنبه شب رفتیم حرم جاتون خالی ...راستی من واسه همتون دعا کردم ، خیلی سرد بودش ولی خوش گذشت

 

جمعه ظهربابابزرگ اومد خونمون  ، خیلی باهم بازی کردیم ولی نشد یه عالمه بازی  کنیم زودی رفتن نیشابور

 

امروز کلی رختخواب بازی کردیم با مامانی جونم ، رفتیم اتاق منو مرتب کنیم ... می خواستیم رختخوابارو  مرتب کنیم کلی با هم شوخی بازی کردیم ... وای خیلی حال دادش . تازشم من قایم میشدم  مامانی منو پیدا میکرد

 

 

 

 

 

اینم عکسای منو علی کوچولو  ،چه خوش عکسم هااااااااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آسمان
21 مهر 92 1:23
سلامممممم

خوشا به حال شما که امیر علی کوچولو رو دارید

خوش به حال تر امیر علی با این مامان و بابا
پاینده باشید
یا علی


عجل لنا ظهوره


ممنونم داداش سها . واقعا خداوند رو شکر می کنیم به خاطر اینکه یکی از فرشته هاشو به ما داده .

♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
21 مهر 92 2:43
سلام گلپسر
همیشه شد باشی عزیزم وهمیشه بهت خوش بگذره نازنینم
پس چی که خوش عکسی مگه میشه پسر به این خوشگلی ماهی نازی عسلی خوش عکس نباشه



فدای خاله مینااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
آدرینا
21 مهر 92 19:16



ممنون عزیزمممممم