امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

امیرعلی عشق قشنگ مامان وبابا

وای خدا چقده من باهوشم

1392/8/8 19:10
نویسنده : مامان امیرعلی
212 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب مامانی و خاله جونم کارتای بن بن بن رو چسب پنج سانتی زدن ، چند بار مامانی برام تکرار کرد مثلا گفت آب: من گفتم آبه ... گفت :جوجه من گفتم :اولش تو تو بعدش گفتم :جوجه .... گفت : گل ، منم گفتم گل خیلی باحال بود اخه هربار کلی واسم دست می زدن  و تشویقم میکردن .... خیلی برام جالب بودش ... امروز رفتیم با مامانی جلسه قرآن خونه همسایه ،  کلی شلوغی کردم ، رفتم کابیت خونه همسایه رو باز کردم .... امروز هم می خواستم بریم نمایشگاه کتاب ،فعلا نشد اخه من لالا لالا کردم مممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آدرینا
9 آبان 92 23:06
ای جووووووووونم امیرعلی


میسی خاله جونم
مامان آناهیتا
10 آبان 92 9:28
ای جونم عزیزم پسر باهوش

عزیزم خصوصی داری


شم عزیزم خیالت راحت . مرسی
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
11 آبان 92 1:23
سلام عزیزم خوبی دلم خیلی هواتو کرده
حسام وحسنا
12 آبان 92 11:27
سلام چه پسر بانمکی دارین خدا حفظش کنه جیگرهههه راستی خاله جون به وبلاگ حسام وحسنا ما هم یه سری بزن البته اگه که دوست دارین با هم دوست باشیم






سلام خاله جون ، چشم حتما... واسه من افتخاره