امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

امیرعلی عشق قشنگ مامان وبابا

محرم ماه عشق

1392/8/13 21:12
نویسنده : مامان امیرعلی
318 بازدید
اشتراک گذاری

محرمم اومد ماه عشق وعاشقی امام حسین (ع)وحضرت زینب (س)وحضرت ابوالفضل ....

خیلی این ماه رو دوست دارم آخه هیئت عزاداری میریم با بابایی جونم ومامانی ، کلی سینه میزنم ومراسم میریم...

مامانی وبابایی جونم عاشق حضرت ابوالفضل هستن  و من ایشالا در آینده مثل  دایی جونم  مهدی میشم

مامانی که خیلی دوست داره من بچه مذهبی بشم باید ببینیم خدا چی میخواد

عکسای سال گذشته من توی محرم

 

 

 

من وبابایی جونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان امیرعلی گلی
13 آبان 92 22:34
عزیزم چقد ناز شدی
چقد معصومو فرشته شدی تو این لباس خدا حفظت کنه


نازی از خودتونه خاله جونممممممممم
مامان ضحــــــــــــا
14 آبان 92 7:47
سلام.خوبين؟؟؟
امير علي تو اين لباسها چه ناز و معصومه
انشاالله كه حضرت علي اصغر حافظ و نگهدارش باشه.


سلام عزیزم ، مرسی ... قربونت برم
ماماطهورا
14 آبان 92 14:40
عزيزم ممنون كه بهم سرزدي منم با افتخار لينكتون كردم



راستي ماشالله به امير علي عزيزم چقدر نازه از طرف من ببوسش

راستي تولد من و اميرعلي جون فقط 1روز تفاوت داره خاله قربونش بره من 7 فروردينم و نازكم 6 فروردين



جشم عزیزم حتما می بوسمش.تازه جالبتر اینکه خودم 5 فروردین هستمممممممم


صـبــا خاله ی آیـــســـا
14 آبان 92 14:53
سلام عزیزم
چ پسر نازی دارین خدا براتون نگه داره

ممنون ک به وب ایسا جون سر زدید.
منم شمارو باکمال میل لینک میکنم


نظر لطفتونه . قربونت
آدرینا
14 آبان 92 20:05
عزیییییییییییییزم


فداتتتتتتتتتتتتتتتتتت
مامان آناهیتا
14 آبان 92 23:01
عزیز دلم چقدر ناز شدی

افرین به مامان و بابا که تو رو به مراسم می برن


چشماتون ناز میبینه خاله جونم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
16 آبان 92 3:37
سلام عزیزم من اپم بدو بیا
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
16 آبان 92 14:36
الهی خاله فداش شه چقدر نازه شده بودی قربونت شم اخ دوست دالم بغلت کنم
مامان ماهان
17 آبان 92 0:46
ممنونم گلم كه اومدي و به ما سر زدي فدات بشم من هم شما رو لينك ميكنم
مامان ماهان
17 آبان 92 0:47
اييييييييييي جونم فدات بشه خاله هزار ماشاالله چقد ناز ي خاله من كه دلم يه ماچچچچچچچچچچچچ گنده ميخواد ببوسش گلم افرين به مامي گلت كه دوست داره بچه اش مومن باشه
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
17 آبان 92 4:34
سلام عزیزم خوبی الهی فدات بشم من چه معصوم مطلوم شدی نگاه کن چه پسر اقایی هستی که میدونی تو این لباس نباید از اون جیغای قلدریت بزنی قربونت برم من خیلی دلم برات تنگ شده میام پیشت فردا اگه وقت داشتی خبر بده بیام وب بدیم ببینمت
الهام مامان علیرضا
17 آبان 92 9:41
سلام به گل پسر شمالی خوبی عزیزم؟ فدای تو که بیوگرافی دقیقی ارائه دادی ایشالا همیشه شاد و سرزنده باشی گلم من لینکت می کنم و از دوستی با شما خیلی خوشحالم
رضوان مامان رادین
17 آبان 92 15:13
ای جونم پسر عسل خان...هزار ماشا... گلم منم شما را لینک کردم