امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

امیرعلی عشق قشنگ مامان وبابا

همایش شیرخوارگان حضرت علی اصغر (ع)

1392/8/17 21:19
نویسنده : مامان امیرعلی
239 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب ساعت ١٠ بود که  مامانی وبابایی دربه در، دنبال یه متر پارچه سفید بودند که واسه امیرعلی عزیزشون لباس حضرت علی اصغر بدوزن ، آخه امروز همایش شیرخوارگان حضرت علی اصغر بودش. خلاصه مامانی صبح ساعت ٨ از خواب بیدار شده بود وبعد از اینکه کاراشو کرده بود ونهار رو گذاشته بود سریع پارچه منو برش زده بود و با شیطون کاری های من شروع کرد لباس منو که بدوزه .... ساعت ١١:١٥ بود که لباس من آماده شد و سریع آماده شدیم که بریم حرم آقا....  تا جای پارک پیدا کردیم طول کشید ، سر راه بابایی جونم یه چفیه خرید که من سرم کنم ... ولی من سرم نکردممممممم ، بالاخره رسیدیم حرم آقا ، چه جمعیتی بوداااااا همه با نی نی هاشون اومده بودن .... حسابی جای همتون خالی .... من با مامانی رفتیم قسمت خواهران ، بابایی هم کنار آبخوری ایستاد و از همون جا مراسم رو می دید.... خیلی خوش گذشت (به یادتون بودمااااااااااااا) بعدشم رفتیم زیارت و مامانی وبابایی نماز خوندن و منم با با میله های که قسمت خانما رو از آقایون جدا میکرد بازی میکردمممم.... بعد زیارت هم رفتیم عکاسی عکس گرفتیم .

مامانی خیلی دوست داره که یه روزی من واسه امام رضا (ع) خدمت کنم

لباس حضرت علی اصغرم چطوره؟؟؟؟ به نظر من که خیلی بهم میومد

 

 

من وبابایی جونممم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

آدرینا
17 آبان 92 21:46
امـــــــــــــــــــیر علی چقدر این لباس به شما میـــــــــــــــــــاد عزیزم خوشگل بودی خوشگل تر شدی


خوشگلی از خودتونه خاله جونمممممم

مامان ماهان
17 آبان 92 22:23
الهي فدات شم هزار ماشاالله به گل پسر مومن خاله خيلي ماه شدي نفس خالهخاله قربونت بره حضرت علي اصغر خودش حافظت باشه
اسپند و صدقه يادت نره گلم


میسییییییییییی خاله جونم . چشم مامانم میخواسته اسپند دود کنه هااااااااا بازم یادش رفتتتتت
صـبــا خاله ی آیـــســـا
17 آبان 92 22:38
حضرت علی اصغر حافظت باشه عزیزه دلم
ایسا هم صبح رفته بود حالا عکساشو میزاره
مامانی هروقت اپ میکنی خبرم کن


منتظر عکسای آیساجون هستمممممم. چشم
الهام مامان علیرضا
17 آبان 92 23:55
لباست خیلی ناز شده عزیزم
دلم خیلی هوای حرم آقا رو کرد
تو رو خدا شما که مجاورید هوای ما رو هم داشته باشید و نائب الزیاره باشید
می بوسمت علی اصغر کوچولوی ناز
ایشالا حضرت علی اصغر و ضامن آهو نگهدارت باشه



ممنونم خاله جونم ... چشم خودم هروقت برم حرم نائب الزیاره هستممممم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
18 آبان 92 2:22
عزیز دل خاله الهی قربونت شم چقدر ماه شدی خیلی بهت میاد دست مامانی درد نکنه چه با سلیقه افرینخیلی اکتیو شدی هااا چش نخوری ماشالله


سلام خاله زهرا، مرسی ، اکتیویی از خودتونه خاله جونممممممممممممممممم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
18 آبان 92 3:05
سلام عزیزم چقدر ماه شدی چقدر بهت میاد الهی بگردمت مامانی دستت درد نکنه خیلی خوب شده لباسش
خوش بحالتون ماکه نشد بریم


سلام خاله مینای عزیزم . مرسی . به یادتون بودم خاله توی مراسمممممم
مونس ( امیرعلی و ایلیا دوقلوهای شیطون بلا )
18 آبان 92 4:15
عزیزم . چقدر بهت میاد خاله جون .
انشالله آقا امام حسین پشت وپناه و حافظت باشه پسر خوب
مامانی یه بوس آبدار بکن این گلپسرو از طرف من♥♥


ممنونم خاله مونس . چشمممممممم یه بوس آبدار میکنمش شیطون بلا رو
رضوان مامان رادین
18 آبان 92 21:09
خاله لباست خیلی بهت میاد...دست مامان درد نکنه


ممنون خاله جونم .
مامان سميه (محمدپارساگلي)
19 آبان 92 9:03
سلام
ماشالله به اين گل پسر


سلام عزیزم . میسییییییییییییییییییی
مامان ضحــــــــــــــا
20 آبان 92 9:06
سلام زيارتتون قبول الهي لباسها چه به امير علي مياد،دست ماماني درد نكنه. عزادارياتون قبول درگاه حق .ما رو هم از دعاي خيرتون بي نصيب نذارين.
جودی
20 آبان 92 21:22
عزیزم چقد نازه.....لوپتو بکشمنی نی خوشمزه
مامان ماهان
20 آبان 92 23:23
مامان امیر،پسرسرما
25 آبان 92 23:03
چه مامان هنرمندی چقدرنازشده این پسر.قبول باشه
مامان امیرعلی
پاسخ
میسییییی خاله جونم ... نازی از خودتونه
مامان نگین
13 آذر 92 22:24
اخییییییییییییییییییییییییییی خدا برا مادر پدرت حفظت کنه چه پسر نازنینی داری خدا برات نگهش داره