امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

امیرعلی عشق قشنگ مامان وبابا

یه روز قشنگ

1392/9/19 1:18
نویسنده : مامان امیرعلی
187 بازدید
اشتراک گذاری

امروز چشمای قشنگمو که باز کردم لبخند مامانی عزیزمو دیدممم که با لبخند بهم گفت سلام جیگرطلای من...تا بیدار شدم مامانی باید می رفت بیرون بدون من... وقتی اومد منو آماده کرد رفتیم پارک... وای چقد حال داد خیلی خوش گذشت ... کلی سرسره بازی کردم ... تاب بازی کردم... الاکلنگ بازی کردممم ... کلی پیاده روی کردم تا خونه....اومدم خونه کلی بازی کردیم ومنم یه خواب راحت کردم...بیدار شدم مامانی یه سوپ جو خوشمزه واسم پخته بود که خیلی عالی بود ... روی مبل نشستم وخوردم ... بعدش رفتیم خیابون گردی ... آخر سرم رفتیم حرمممم.... خیلی خوش گذشت ولی حیف سرد بود...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
19 آذر 92 11:08
الهی فدات بشم من که خوشحالی دست مامانی درد نکنه که برا گل پسر روز خوبی رو ساخته گردش سوپ خوشمزه وحرمممم آخ که چقدر دلم وای حرم کرده وای سوپم میخوام
مامان امیرعلی
پاسخ
ایشالا به زودی میاین مشهد ومیرین حرمممممممممم... بعدشم خونه ماااااااااا
آدرینا
20 آذر 92 14:11
مامان امیر عباس و ارغوان
21 آذر 92 16:08
ماشااله چه گل پسری. خدا حفظش کنه
مامان امیرعلی
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممممم
مامان امیر،پسرسرما
23 آذر 92 20:54
سلام خوبین...قبول باشه زیارتها
مامان امیرعلی
پاسخ
سلم خانمی... از شماهم قبول باشه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
24 آذر 92 7:14
اپم عزیز دلم
مامان امیرعلی
پاسخ
اومدم عزیزم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
24 آذر 92 23:10
کجایی عزیزم دلتنگتونیم
مامان امیرعلی
پاسخ
سلم خاله مینا ... همین دورو برا بودیممممممممممممممممم. دیگه
آسمان
25 آذر 92 14:23
سلامممممم خوش به حالت امیر علی همیشه سرزنده و شاد باشید یا علی عجل لنا ظهوره
مامان امیرعلی
پاسخ
سلامممم.ممنون داداشی