امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

امیرعلی عشق قشنگ مامان وبابا

روزانه های دیماهیییییییییییییی

1392/10/29 18:58
نویسنده : مامان امیرعلی
254 بازدید
اشتراک گذاری

 

این روزا بیشتر اوقات تو خونه هستیم ... اخه سرده و هوای مشهدم آلوده ستت واسه ما نی نی ها زیاد خوب نیست... منم حسابی توخونه بازی میکنم ... شیطونی میکنم... کابینت رو مرتب میکنم... تموم قاشقارو مرتب میکنم ... کلی کار میکنمممم... ماشینامو میارم به ردیف میکنم ... نوبتی راه میبرمشون....البته مثل لشکر شکست خورده میمونن... یکی چرخشو خراب کردممم ... اینا مال دوران بچگیمه... واسه همین داغونه

از مبلا بالا میرم ... عملیات 123 انجام میدم... هی میپرمممم از روشون پایین ... مامانی وبابایی همش میگن مواظب باش...

 

 

 

مرد کارای سختم... ماشینامو به زور میبرم روی مبل بشینن ... هی تقلا میکنم.... مامانی به کارای من میخنده...

کمک مامانی میکنم.... ظرفای نهار وشامو میبرم داخل ظرفشویی میذارممم

چند شب پیش دایی مهدی خونه ما بود ... طفلکی توحال خودش بود ... داشت با لب تاپ گزارشکارای پایان ترمشو درست میکرد که من ناغافل با پیک نیک اسباب بازیم زدم تو سر دایی مهدی... وای ماتش زده بود... به مامانی نگاه کرد گفت: لیلا امیرعلی منو زددددددد.... وای خدا چه صحنه ای بود... زد زیر خنده که چیکار میکنی تو وروجککککککک.... هان؟ کلی دایی باهام بازی کرد.... من کار بدی کردم ... مامانی میگه خیلی کارت زشت بوده

تازگی یاد گرفتم ... مامانی میگه دستات کوو؟ منم دستامو نشون میدممم.... میگه پاهات کووو؟ منم  پاهامو میکوبم به زمین ... ونشونش میدممم

 

اینجا موش موشی کردمااااااااااااااااا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

حامده(مامان امیرمحمد)
29 دی 92 9:30
وای خاله چه کارهای خطرناکی میکنی مواظب خودت باش مامانی امیرعلی راازطرف من ببوسید
مامان امیرعلی
پاسخ
من مواظبم خاله.... نگران نباشین
آدرینا
29 دی 92 14:43
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
29 دی 92 16:35
اللهم صلی علی محمد و ال محمد پیامبر(ص)میفرماید :هرکس صلوات بر من را در نوشته ای بنویسد تا زمانی که ان نوشته باقی است فرشتگان برای او استغفار میطلبند. میلاد حضرت محمد (ص) مبارک
آسمان
29 دی 92 23:19
سلامممممممممممممم امیر علی عزیز از دیدنت دوبارت خوشحالممممم روزات پر از شادی و شیطنت عجل لنا ظهوره
مامان امیرعلی
پاسخ
سلام ... خوبی سها جان... من خوشجالم از دیدنت
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
30 دی 92 0:58
الهی فدات بشم من که ایقدر ناز شدی بزرگ شدی آقا شدی فدات بشم نگاش کن چجوری کوه نوردی میکنه عکسی که رفتی وسط مبل یعنی اخرش قبونت بشم که موش موشی شدی خاله جون مامانی امروز گفت خیلی خیلی فضول شدی اما من یواشکی بهت میگم ادامه بده کاراتم خواستنیو شیرینه مثل خودت دوست دارم هوارتااااااااااااااااااااااااااااا
مامان امیرعلی
پاسخ
میسی خاله جونم.... من اصلا نمیتونم آروم باشم ... شیطونی نکنم چیکار کنم خب
مامان امیرپسرسرما
1 بهمن 92 8:28
سلام خیلی خوشحالم کردین.... پسرگلتون چقدرآقاشده
مامان امیرعلی
پاسخ
سلام دوسجونی... منم خیلی از دیدنتون خوشحال شدم... پسر شما هم خیلی آقاست عزیزم