امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

امیرعلی عشق قشنگ مامان وبابا

لشگر شکست خورده امیرعلی

1392/10/30 2:00
نویسنده : مامان امیرعلی
276 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی به این ماشینای قشنگ من میگه لشگر شکست خورده.... نمیدونین که چقده دوسشون دارممممم.... کلی باهاشون بازی میکنم... همه به صف باشین ... یالله

 

 

 

میخوام براتون عکس ماشینای عزیزمو بذارمممم ... طفلکی ها خراب شدن...

 

راستی به کسی نگین من از الاغم میترسممممممم خیلی زشت میخنده به آدمممممم

 

اینم آدم آهنی من....البته دوتا دارممم ...یکی رو خاله اکرم برام خریده.... یکی رو هم مامان بزرگممم

.... خدایی اینا لشگر شکست خورده هستن!!!!!!!!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

'گل هاي بهشت
30 دی 92 10:35
سلام نمي دونم امير علي چند سالشه اما چند وقت پيش خوندم بچه هاي كوچولوي پسر يعني يك ساله و زير يكساله بر خلاف عقيده پدر ومادر مثل دختر ها به عروسك بيشتر علاقه دارن و بعد دوسه ساله كه ميشن ماشين دوست دارن!!!!!اينو من نمي گم دانشمندا گفتن! منم همينطوري گفتم !!!
مامان امیرعلی
پاسخ
سلام... ولی امیرعلی اصلا به عروسک علاقه نداره... دو سه تا هم داره ... یا دعواشون میکنه... یا اینکه کتک میخورنن
الهام مامان علیرضا
30 دی 92 19:39
واقعا که لشکر شکست خورده هستند عزیزمی با این همه شیطنت
مامان امیرعلی
پاسخ
فدات خالهههههههههه
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
30 دی 92 23:57
قربونت بشم چه ماشینای خوشگلی داری شیطون من عزیزم راستی رمز مطلب خصوصی میفرستم
مامان امیرپسرسرما
1 بهمن 92 8:31
سلام پسربه این خوبی کجا میخواین پیداکنین... خدابرات حفظش کنه
مامان امیرعلی
پاسخ
ممنونم... عزیزم
'گل هاي بهشت
1 بهمن 92 15:21
سلام اگر به وبلاگ اميرعلي كوچولو سرنزنيم كه حال نميده وبلاگ نويسي! اما هر چي من نظر دادم و نوشتم شما يه مثال نقض آوردين و منو ضايع كردين!!!!!!
مامان امیرعلی
پاسخ
شما لطف دارین... نه بابا این چه حرفیه ... قصد من ضایع کردن نیست
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
5 بهمن 92 0:51
دیگه دارم کلافه میشم لیلا جونم نظرام نرسیده یا اینکه هنو تایید نکردی؟
مامان امیرعلی
پاسخ
عزیزم میناجون... یه مدت اینترنت نداشتم...