امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

امیرعلی عشق قشنگ مامان وبابا

احساس غرور امیرعلی

1392/10/30 8:08
نویسنده : مامان امیرعلی
255 بازدید
اشتراک گذاری

بزرگترا فک میکنن که ما نی نی ها نباید دست به هرچیزی بزنیم... یا اینکه زیاد باهاش صمیمی نشیم... ولی من دوست دارم همه چیز رو لمس کنم... بهش دست بزنم... باهاش بازی کنم... خب مراقب من باشین مامانی دیگه...

حالا من لب تاپ رو دست گرفتم... مامانی هم هی میخنده.. که من چه ژستی گرفتم...از دست تو مامان

خودتم شیطونی هاااااا... بعد به من میگی شیطون

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

تقوبم اختصاصی
30 دی 92 9:00
سلام طراحی تقویم اختصاصی 93 با عکس کوچولوی دوست داشتنیتون پذیرفته میشود از طرح های ما دیدن کنید.. شیک و زیبا با هر تم و سلیقه ای که بخواهید
'گل هاي بهشت
30 دی 92 10:39
ماشالله چه نگاه كاغذ مي كنه انگار سواد داره ! البته شايدم نقاشي باشه ولي خيلي كنجكاوش كرده ! بچه هاي اين دوره زمونه عاشق گوشي و كامپيوتر ولپ تاپن منم دوسه تا دختر دايي و دختر عمو كوچولو دارم هر وقت ميرم پيششون فقط گوشي مي خوان نه چيز ديگه!!!
مامان امیرعلی
پاسخ
نه بابا هیچی نداره ... چندتا خط داره که خودش آقا کشیده....بچه های این زمونه کلا یه چیز دیگه هستن
الهام مامان علیرضا
30 دی 92 19:34
امیرعلی عزیزم فدای تو که اینقدر دانشمندی خاله به نظر من هم مامانی باید مراقب تو باشه
مامان امیرعلی
پاسخ
ممنون خاله جونمبله پس چی... من که کوچولویم متوجه نیستم چه کاری بده وچه کاری خوب
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
30 دی 92 23:56
الهی فدات بشم من خوشگل من
مامان امیرپسرسرما
1 بهمن 92 8:34
سلام دانشمند کوچولو... خسته نباشی مامان جونش .خوبی؟ مرسی به ماسرزدین.راستی هنوز تاتولدپسرم خیلی مونده....
مامان امیرعلی
پاسخ
سلام خاله جونم.... مرسی دوسجونم...خواهش عزیزم وظیفه ستتتتت
حامده(مامان امیرمحمد)
1 بهمن 92 14:15
سلام پرفسور کوچولو برای خودت مردی شدی با لپ تاپ کار میکنی
مامان امیرعلی
پاسخ
سلام خاله جون... میسیییییییییییی... ای بابا چیکار کنیمممم
رضوان مامان رادین
1 بهمن 92 15:10
عزیزم...چه عکسهایی... چه خوب که برگشتید
مامان امیرعلی
پاسخ
ممنونم خاله رضوان ... ههههههههههههههه
آدرینا
1 بهمن 92 17:47
ای فدای تو بزرگ مرد کوچک
مامان امیرعلی
پاسخ
بزرگواری شماااااا
مامان علی (نازی)
3 بهمن 92 0:18
وای وای چه مهندسی بشم من مامانی
مامان امیرعلی
پاسخ
فدات خاله جونم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
5 بهمن 92 0:48
پس نطر من کوووووووووووووو
مامان آناهیتا
5 بهمن 92 22:50
ای جونم متخصص اینده ما رو ببین
مامان امیرعلی
پاسخ
هههههههههه... اینجوری میگی خاله جونم ذوق میکنم هاااااااااااااا