امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

امیرعلی عشق قشنگ مامان وبابا

سرگرمیهای یه دونه پسر

1392/11/3 7:57
نویسنده : مامان امیرعلی
294 بازدید
اشتراک گذاری

به من میگن مرد کارای سخت ... آخه همش دوست دارم مبلا رو جابه جا کنم.... ویا اینکه ماشینامو رو مبل راه ببرم... ویا اینکه برم تو کابینت قایم بشم... بعد مامانی بیاد بگه امیرعلی کجاست؟ منم سرمو بیرون میکنم میگمممممممممممم : سلامممممم.... خیلی لذت داره اینکار .... باحاله ه ه ه ه

 

توی کابینت قایم شدماااااااااااااااا

 

 

یا چند تا کلیپ خاله اکرم واسم ریخته تو فلش ... اونا رو خیلی دوسشون دارم.... چون میدونم دوست دارین واستون توضیح بدم .... پس میگم براتون: کلیپ همین آهنگ وبلاگم... کاشکی میشد.... خیلی قشنگه

کلیپ عصر یخبندان... وکلیپ ماداگاسکار ...

دارم کلیپ کاشکی میشد رو میبینم....

یه کار دیگه خیلی دوست دارم... این فیلای مامانی رو که واسه دکوارسیون خونه خریدن .... همش دوست دارم باهاشون بازی کنم... مامانی میگه یه بسته حیوانات واست میخرم ... خواهشا اینا رو دست نزن

 

 

عاشق آب بازیم.... کار ندارم کی میخواد بره حموم وچه ساعتی باشه... من ببینم کسی داره حموم ... من جلوترمممممم

یه کار دیگه هم خیلی دوست دارمممممم.... اینکه مثلا کسی آیفون رو بزنه.... میرم پشت در آپارتمان  به انتظار تا بیاد ودر باز بشه... من حاضرم ... میگم سلامم ... سلامم... همچین استقبالی میکنم که طرف ذوق میکنه... بابایی رو روزی چند بار استقبال میکنم...

شبا که میخوایم بخوابیم ... واسه مامانی ... دلبری میکنم که نگوووو... همچین می بوسمش ... مامانی هم واسم لالایی میخونه تا من کنارش راحت میخوابم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آدرینا
4 بهمن 92 18:41
ای جوووون
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
5 بهمن 92 0:48
خدایا بگردمت چقدر نانازی توو ماشاله چه لباسهای زیبایی دست مامانی درد نکنه
مامان امیرعلی
پاسخ
میسی خاله جون.... به هنرمندی شما که نمی رسیم
مامان آناهیتا
5 بهمن 92 22:49
ای جونم عزیزم خوب کاری می کنی خاله بازی کن کنجکاوی کن تا تجربه کسب کنــــــــــــــی
مامان امیرعلی
پاسخ
فقط میتونم بگم چشممممممممممم
رضوان مامان رادین
8 بهمن 92 0:11
ای جان عسل خاله حسابی بلا شدی هااا
مامان امیرعلی
پاسخ
میسیییییییییییییییییییییی.خاله جونم
زهرا مامان آرمین
13 بهمن 92 7:59
ای جوووووووووووووووووووووونم.ماشالله.کارات کپ پسر منه
مامان امیرعلی
پاسخ
جدی میگین .......... من خیلی شیطونم هاااااااا
مامان امیرپسرسرما
17 بهمن 92 22:55
سلام مرحباپسرفعال وکنجکاو موفق باشی
مامان امیرعلی
پاسخ
سلام خانمی... ممنونم خاله جونم
الهام مامان علیرضا
22 بهمن 92 17:07
عزیزم اتفاقا علیرضا هم عاشق حموم رفتنه