امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

امیرعلی عشق قشنگ مامان وبابا

روزانه های بهمن ماهیی من

1392/11/27 11:26
نویسنده : مامان امیرعلی
276 بازدید
اشتراک گذاری

 

این روزا من ومامانی یه سرماخوردگی  گرفته بودیم که خیلی  سمج بود ... خیلی دارو خوردیم تا خوب بشیم ... من که هنوز خوب خوب نشدمم...دیروز با مامانی رفتیم نانوایی سرکوچه مون ... من رفتم واسه مامانی خودم نون خریدمممممم 

یه عالمه شیطون شدم وحسابی مامانی رو... نمیشه گفت اذیت ؛ آخه بعضی وقتا با هم یه کارایی میکنیم که نگووووووووووووووووووووووو....ینی من ومامانی باهم توانی میکنیمممممم

ای خدا چه حالی میکنیم...

 

 

چون یه مدت نبودیم  مامانی حضور ذهن نداره فعلا... وگرنه خیلی اتفاقایی افتاده توی این مدت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

رضوان مامان رادین
28 بهمن 92 11:15
ای مادر و پسر شیطون بلاااا
مامان امیرعلی
پاسخ
فدات عزیزم ... یکمی شیطونی لازمه که با بچه هامون باشیممممم
مامان محمد پارسا
28 بهمن 92 13:44
پسمل با نمکی داری مامان امیر علی خدا برات حفظش کنه
مامان امیرعلی
پاسخ
ممنون عزیزم
حامده (مامان امیرمحمد)
28 بهمن 92 19:51
مامانی بااین پسرشیطون چه لبخند نازی ماشاا...
مامان امیرعلی
پاسخ
لطف دارین
آسمان
28 بهمن 92 21:27
سلامممممممم شادیم از دیدار دوباره خدا بد نده همیشه پر از سلامتی و شیطنت عجل لنا ظهوره
مامان امیرعلی
پاسخ
سلام سهاجون...سرماخوردگیه دیگههههه
آدرینا
30 بهمن 92 12:54
ای من فداتون بشم الان خوبید؟ دلمون تنگیده بودا
مامان امیرعلی
پاسخ
خدانکنه عزیزم ... دل ما هم تنگ شده بود
مامان امیرپسرسرما
30 بهمن 92 21:30
باریک ا.. نان آور هم شده پسرمون
مامان امیرعلی
پاسخ
آره دیگه .... بچه ها خیلی عجله دارن بزرگ بشن
الهام مامان علیرضا
2 اسفند 92 22:38
ایشالا که بلا دوره عزیزم نوش جونت عزیزم به نظر خوشمزه میاد
مامان امیرعلی
پاسخ
نون تازه خیلی حال میده
زهرا مامان آرمین
3 اسفند 92 8:13
ماشالله به این پسر ناناز و شیطون. بوووووووووس.چه خوشگلم نون میخوره. ای جونم عزییییییییزم
مامان امیرعلی
پاسخ
ممنونم خاله جونم...